Реальне щастя Наді Перевізник

Надя Перевізник – співвласниця закладу PR Bar. Drink&Networking (Київ). У професійній сфері з 2006 року – піар і маркетинг спеціаліст, практикуючий лектор, громадська і культурна діячка. До власного бізнесу працювала з такими відомими компаніями, як рекламні агенства Havas Ukraine і Fedoriv, Сім’я ресторанів Діми Борисова, міжнародна конференція TEDxKyiv.

Надя, що таке щастя?

Щастя — це стан, над досягненням і закріпленням якого треба постійно працювати. Також думаю, що подібне відчуття дається близько зрілого віку. Мені тридцять років і схоже знаю, що це таке (сміється). Принаймні я це відчувала, і зараз вчусь затримувати цей стан і в ньому перебувати. Для мене щастя – не ейфорія, не метелики в животі, не радість від покупки 6-го айфону, не самоствердження за рахунок інших… Це такий світлий і простий стан, емоційно рівний. Такий стан на Сході називають дзен, а я б назвала — здоровий життєвий пофігізм. Саме бізнес в мені виховав це відчуття). Як і відчуття потоку й вміння відпускати людей, розставатися безболісно. Наприклад, переше звільнення мною людини пережила неочікувано спокіно.  Як сказав Сковорода: «Шукаємо щастя по країнах, часах, а воно скрізь і завжди з нами. Як риба в воді, так ми у ньому, і воно біля нас шукає нас самих. Нема його ніде від того, що воно скрізь. Воно схоже до сонячного сяйва — відхили лише вхід у душу свою».

Звідки черпаєш натхнення?

Мені все більше щастя приносить природа. Небо, краєвиди, зелень, тварини. Мій день щасливий, коли маю можливість порозглядати небо) Тому роблю це щоранку)) От ти знаєш яке сьогодні небо? Багато хто не відповість на це питання, на жаль. Природа дає тихе відчуття щастя, але ми дуже віддалились від неї через міста й технології, особливо віртуальне «соціальне» життя. Я мрію через десяток років жити із сім’єю в Карпатах. А ще тиша, музика, миті на одинці з собою й справжніми, глибокими людьми, якими бог мене обдарував у оточенні.

Чи можна прискорити процес розвитку?

Круте питання, думала над цим. Японці кажуть «не можна тягнути росточки», тобто кожен процес в природі має свої часові межі. Фаїна Раневська теж гарно сказала: «Якщо ви зберете дев’ять вагітних жінок, то дитина не народиться за один місяць». Так, сучасне життя дозволяє прискорювати процес розвитку, але не думаю, що потрібно спеціально прискорювати щось взагалі, а особливо – духовний розвиток. Ми можемо створити умови і допомагати іншим рости й розвиватися. Наприклад зі своєю командою: я не можу їм вкласти у голови свій досвід, але можу організувати тренінг, навчання, надихаючу зустріч – так і роблю. У кожної людини свій шлях, але якщо на когось вплинуть мої думки, переконання і вчинки – це буде добре). Тому не розумію, що таке «тренери по щастю», бо вірю в духовних наставників, менторів – яких ти сам зустрів. Як то кажуть, майстер приходить тоді, коли учень готовий, тобто штучно ці процеси не можна створити. Мені стороння сучасна парадигма «якщо чогось дуже сильно хотіти і працювати…». Думаю, екстрахотілкою, неврастенією цілі – ми відштовхуємо саме життя. Хотіти, працювати – так, але спостерігати за тим, чим світ відгукується на тебе, а не йти із заплющеними очами по головах.

Чи потрібно формувати своє оточення, об’єднуватись та організовувати подібні заходи (прим. Надя була спікером на «Марафоні Успіху»)?

Так, створення умов – це дуже важливо. Це як обробка грунту й добрива для росту. Я відвідую такі події лише тому, що  відчуваю потребу ділитися досвідом, не навчати, а саме ділитися. Мене не стомлюють виступи, оскільки я віддаю і багато отримую!

Що побажаєш читачам?

Вчитися жити! Якщо ви це читаєте, очевидно – шукаєте і значить здатні вчитися. Це має робити сім`я і школа, але цього чомусь не роблять, тому в мене на першому місці зараз — вчитися жити. Почніть цей прекрасний процес, який не припиняється ніколи! Більше вчіться у самого життя, в самих людей… Книги це класно, але реальний досвід корисніше).

Надя, дуже дякую за інтерв`ю, рада знайомству і успіхів тобі у всьому!

Добавить комментарий

