Юліана Василовська: щастя – це вміння відчувати світ у позитиві

Юна і талановита українська виконавиця Юліана Василовська – фіналістка Національного відбору на Дитяче Євробачення, спеціальний гість Міжнародного дитячого конкурсу «San Remo Junior», учасниця телевізійного пісенного конкурсу «Крок до зірок» та Міжнародного фіналу Дитячого Євробачення, фотомодель та ведуча теле- і шоу- програм. Не дивлячись на її тендітний вік, Юліана має дуже серйозні наміри у напрямку реалізації своїх співочих та артистичних здібностей, адже природні вокальні дані дозволяють їй виконувати пісні різноманітної складності. Yuliana Vasilovska proekt Schastie Esti avtor Irina Ishchuk

Юліана, привіт! На сьогодні, ти – наймолодша учасниця мого проекту. Протягом розмови будемо з`ясовувати, що таке поняття щастя для тебе?

Привіт! Для мене велике задоволення долучитися до вашого соціального проекту «Щастя є!» з таким крутим меседжем! Хочеться, аби позитиву у світі було якомога  більше.

Для мене щастя – коли поруч з тобою люди, які бажають тобі добра. Щастя –  бути там, де ти давно мріяла і займатися тим, що любиш. Щастя – це вміння  відчувати світ у позитиві.

Скільки часу людина має витрачати для досягнення поставленої мети?

Цей процес нескінченний. Наприклад, щоб навчитися професійно співати я протягом трьох років, кожної суботи чи неділі, їздила з рідного міста Коломия до Києва, щоб займатися вокалом, хореографією та акторською майстерністю. А сьогодні я вже студентка Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв. Зараз я вже розумію, що моє щастя здебільшого залежить виключно від мене.

А чи бувають перешкоди?

Звичайно. В моменти коли мені сумно, я намагаюся максимально переключитися на щось позитивне. Проте основним фактором, який мені допомагає справитися з негараздами є віра в себе. А ця віра основана на підтримці не тільки близьких людей, але й усіх оточуючих мене. Якщо вони в мене вірять, то звичайно і я в собі впевнена. А тим людям, у яких немає такої підтримки, їм набагато важче зрозуміти свою індивідуальність.

Досить філософськи і зовсім не по-дитячому.

Можливо. Та я впевнена, що всі люди, які зустрічаються в моєму житті, вони не просто випадкові. Кожен з них несе певне завдання та інформацію щодо покращення мого життя. Навіть, на перший погляд, негативний досвід – він удосконалює, загартовує, робить мене сильнішою.

Згідна з тобою. А в якому віці ти зрозуміла, ким хочеш стати?

Перший мій сольний концерт був у десять років. Я дуже добре пам’ятаю ті емоції! Як я після виступу, вже за кулісами, підбігла до мами, обійняла її і сказала: «Це моє!». І по сьогоднішній день на заняттях з вокалу, я поринаю з головою у творчий процес і час спливає непомітно. Я знаю, що обов’язково стану відомою співачкою!

Як ти відпочиваєш від такого насиченого графіку?

В мене є хобі. Люблю знімати відеоролики. Але поки що я їх не виставляю, оскільки хочу навчитися більш професійно це робити. Також роблю перші спроби у написанні авторських пісень. Граю на гітарі та закінчую школу по класу фортепіано. Дуже люблю шопінг. Завдяки походам по магазинам, я експериментую з різними стилями для того, щоб в подальшому знайти свій власний. А ще дуже люблю відпочинок з сім’єю на природі. https://www.youtube.com/watch?v=MLx288O291Q

Що побажаєш своїм ровесникам?

Я хочу побажати всім віри в свої сили та робити те, що ви любите. Життя – повністю ваше! Проживайте його якнайкраще! І найголовніше – будьте щасливими! Пам’ятайте, якщо сонце сьогодні не зійшло, то сонце сьогодні – ви самі, йдіть і осявайте все навколо себе! Yuliana Vasilovska proekt Schastie Esti avtor Irina Ishchuk

Yuliana Vasilovska proekt Schastie Esti avtor Irina Ishchuk

Слідкуйте за оновленнями:
Official page: фейсбук: https://www.facebook.com/yulianavasilovskaya/

вк: https://vk.com/yulianavasilovskaofficialgroup

instagram: https://www.instagram.com/yuliana_vasilovska/

 

Добавить комментарий

